امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

سايـــت های معتبــــر مهندسی ژنتیــــک
نویسنده : گروه زیست شناسی تاریخ : شنبه 21 / 6 / 1386

 سايـــت های معتبــــر مهندسی ژنتیــــک  

جدید www.genengnews.com

این سایت به ارائه اطلاعاتی از قبیل انتشارات مهندسی ژنتیک می پردازد . منابع اطلاعاتی ، امکان عضویت و اخبار از عناوینی می باشند که در این سایت مشاهده می شوند . 



جدید www.geneinfo.net

شبکه اطلاعاتی ژنتیک و پزشکی زیستی را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت امکانات جسجتو برای مطالب مورد نظر کاربر ممکن می باشد . همچنین می توان عناوینی چون اخبار ، مرکز آموزشی ، منابع اطلاعاتی رایگان مهندسی ژنتیک ، خبرنامه های رایگان و امکان ثبت نام را در این سایت مشاهده نمود .



www.lib.uiowa.edu/hardin/md/biotech.html   جدید

سایت HARDIN.MD ارائه کننده اطلاعاتی درباره بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک می باشد . در سایت مطالبی درباره داروها و LINK به سایت های مرجع درباره مهندسی ژنتیک را می توان مشاهده نمود . در سایت امکانات جستجو نیز فراهم می باشد .



جدیدwww.geneart.com

سایت GENEART درباره مهندسی ژنتیک به ارائه مطالب می پردازد . در سایت عناوینی چون منابع اطلاعاتی ، انتشارات ، انواع حالات ژنی در انسان ، امکان عضویت در سایت و بسیاری مطالب دیگر در همین زمینه را می توان در این سایت مشاهده کرده و اطلاعات مربرط به آنها را کسب کرد .



www.morethanhuman.orgجدید

این سایت به معرفی مجله ای به نام MORE THAN HUMAN می پردازد . مجله که به بررسی عوامل ژنتیکی در بوجود آمدن انسان هایی با خصوصیات خاص می پردازد را می توان در سایت مشاهده کرد . همچنین می توان عناوینی چون بلاگ ها ، رویدادها امکانات ثبت نام را مشاهده کرد .


 



:: موضوعات مرتبط: مطالــــــب کاربـــــــــردی، ،

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ♂ Genetics and the Future of Humanity ♀ مي باشد.